Poniżej umieszczono zasady punktowania drużyn w poszczególnych konkurencjach, punkty.
Dodatkowo opisano kolejność startowania drużyn i przebieg konkurencji (ilość i czas przejazdów).
Prezentacja
Kolejność startowania: według kolejności zgłoszeń
Przebieg: Przed prezentacją kapitan drużyny losuje (publicznie) numerek startowy (potrzebny w konkurencjach Marbles i Bumpera)
Punktacja za konkurencje: maksymalnie 20 punktów, zgodnie z zajętymi miejscami.
- 20
- 17
- 15
- 14
- 13
- 12
- 11
- 10
- 9
- 8
- 7
- 6
- 5
- 4
- 3
- 2
BumperChaser
Drużyny startują zgodnie z wylosowanymi wcześniej numerami startowymi.
Każda drużyna dostaje dwa przejazdy po 1 minucie, pomiędzy przejazdami drużyna będzie miała czas na poprawienie kodu.
Sędziowie posiadają prawo do przyznania dwóch premii punktowych w wysokości 2 i 3 punktów za ciekawe rozwiązanie problemu.
Suma punktów z obu przejazdów (+ premia) przekłada się na miejsce i punkty do rankingu:
- 40
- 34
- 30
- 28
- 26
- 24
- 22
- 20
- 18
- 16
- 14
- 12
- 10
- 8
- 6
- 4
Marbles
Drużyny startują według ogłoszonego wcześniej harmonogramu oraz wylosowanych numerów startowych.
Każda drużyna rozgrywa trzy gry (możliwie) z różnymi przeciwnikami. Każda gra trwa jedną minutę.
Do rankingu liczy się suma dużych punktów z obu przejazdów, a w przypadku remisów małe punkty.
- 50
- 45
- 40
- 37
- 34
- 31
- 28
- 25
- 22
- 19
- 16
- 13
- 10
- 7
- 4
- 1
Wymijanie
Do finału wchodzi 8 drużyn, które startują w formie drabinki Double Elimination.
Czas przejazdu to 1 minuta.
Do rankingu liczy się kolejno: ilość wygranych meczy, ilość rozegranych meczy.
Na podstawie rankingu przyznawane są punkty:
- 50
- 45
- 40
- 37
- 34
- 31
- 28
- 25
Klasyfikacja generalna
Zwycięzcą zawodów zostaje drużyna, która zdobędzie najwięcej punktów ze wszystkich konkurencji. Kolejne miejsca zostaną ustalone na podstawie punktacji zebranych podczas całych zawodów.